Vull ser una guarra, puta i fresca (testimonis)


En molts tallers i cursos faig aquesta frase i que les dones diguin el primer que els surt… puta, guarra , fresca….

Hi han dos maneres d’afrontar la situació…

  1. La dona que li agrada el sexe és una dona NORMAL, tenim dret a disfrutar-lo i gaudir-lo. El problema es que el missatge a nivell social està molt arrelat… i surt l’automatisme. https://www.marinacastro.com/carnet-dona-empoderada-sexualment-testimonis/
  2. Revelar-se…. doncs vull aquesta etiqueta!!! La positivitzo per tal de q ue no sigui un fre per la meva sexualitat. https://www.marinacastro.com/vull-ser-una-guarra-puta-i-fresca-testimonis/

Si vols fer la segona opció pots escriure’m un mail a mcastroleonarte@gmail.com explicant-me perquè creus que vols formar part del club i jo com a presidenta t’enviaré el carnet (però m’has de convèncer….)

El carnet  dona dret a: gaudir, ser lliure, disfrutar del cos, gaudir amb altres persones, tenir bon sexe, superpoder de que diguin el que vulguin que passo totalment del tema i  jo m’ho passo bé, expressar la meva sexualitat, fer el que vulgui amb qui vulgui (que també vulgui fer-ho) i mil idees guarres que vinguin en ment

Us deixo alguns dels mails que he rebut per tal de que us serveixin d’inspiració, he tret noms i dades personals.

Me la sua

Feia ja uns dies que volia escriure aquest mail i no acabava de trobar mai el moment. Possiblement perquè serà la primera vegada que vegi escrit el que sento i vull sentir, el que dic i vull dir, el que penso i vull pensar.

M’encanta la idea de poder tenir un “carnet de puta, guarra i fresca” perquè em reafirma com a dona, m’allibera de prejudicis perquè em fa pendre consciència del que m’identifica i amb orgull i fortalesa ho puc dir ben alt i sense avergonyir-me del què diran (me la sua!).

Per què vull el carnet? Tinc 41 anys i he viscut la meva sexualitat, pràcticament tota la meva vida, des de la censura, l’avergonyiment, l’inseguretat, i sense saber exactament què volia d’ella. He estat pràcticament tota la meva vida activa amb la mateixa parella (i diverses separacions… lo peor), i malgrat sempre ha estat respectuós i no m’ha obligat mai a fer res que no volgués, jo si que sentia que havia de fer coses perquè ell estiugués “content” i així va començar la meva desinhibició forçada, volia però no volia, no em sentia còmoda, però m’obligava i quan ell em deia que si m’agradava, jo deia que si.

Molts anys vaig viure així, fins el punt que vaig avorrir el sexe, havia après que el sexe era això deixar-se fer. El contradictori de la situació era que quan, en poques ocasions en parlava amb amigues, ho feia amb orgull de “jo faig això i això altra” o “doncs a mi m’encanta que em facin això”…..mentida. Relament ha estat fins fa ben poc que he començat a alliberar-me d’aquesta autojudicis i dels estigmes que creia que em dirien les persones com a societat. Ara, i encara hi segueixo treballant, parlo de la sexualitat obertament, i tot i que em costa viure-la de la mateixa manera (crec que aquí hi tinc alguna cosa que no acabo de descobrir), hi crec fermament, per tant:Em vesteixo com vull, 

M’agrada agradar i que em mirin, si! I això no ho sento com a provocar

M’agrada fer-me fotos per mi, on em vegi sexiM’agrada conèixer els diferents jocs sexuals que es poden fer i si tinc ocasió provar els que m’atrauen i parlar-ne de tots!

M’encanta tenir joguines i utilitzar-les sola o en companyia

Parlo amb naturalitat de sexe, i també del que m’agrada 

Descobreixo com excitar-me i excitarVaig aprenent a ser una dona sexualment alliberada i viure-ho amb alegria i orgullI vull cridar als 4 vents que “sí, sóc una guarra!!!. Una guarra que gaudeix (gaudiré) del sexe de totes les maneres que li vinguin de gust, i qué?! 
Gràcies,Marina!!!Per donar-me aquest espai

Fisio

Em dic XXX i m’encantaria unir-me al club de Putes, guarres i fresques. Intentaré exposar els meus motius.
– Per una banda, perquè tinc 4X anys i he estat molts anys sense gaudir del sexe perquè no tenia coneixement del què era i del què podia arribar a ser.- Perquè gràcies a la fisioteràpia i als meus estudis sobre el sòl pelvià, he re-descobert el meu cos i a partir d’aquí he pogut ser capaç de demanar-me a mi mateixa plaer i per tant, poder exigir-ho a les meves parelles sexuals.- Perquè reveindico l’autoconeixement, l’autoplaer i la salut sexual en mi mateixa i en totes les persones amb vulva del món.- Perquè em nego a què el nostre alumnat de primària creixi sense saber anomenar totes les parts del seu cos. I per això he començat a impartir continguts d’anatomia genital, menstruació i diversitat sexual a l’escola on treballo.- Perquè ara que em queden pot ser pocs anys de menstruació, estic aprenent com funciona, com estimar-la i com gaudir dels meus cicles.
I perquè com a ésser sexual que sóc des de que he nascut, em mereixo informació, coneixements i estima del meu cos i la meva sexualitat.
Moltes gràcies per la teva atenció i rep una cordial salutació.

Em posa tothom

T’explico una mica el perquè em considero una una puta, guarra, fresca.
Fa uns anys estava en parella. Teniem bona connexió sexual, ho feiem i provàvem tot: postures de totes classes, llocs diferents de casa, de fora (platja a plena llum del dia, en un mirador, roques….), sexe tàntric, joc de mirades, joguines sexuals, amb lubricans, amb xuliva, em tractava malament (estirar cabells, mossagades, aixecar el cap, picava suau….), inclús em despertava a mitja nit i tota cachonda, i li començava a llepar el pene i tot el que comporta, bona comunicació a aquest nivell.Quan vam acabar la relació, inclús somiava i em despertava calenta, excitada, això durant uns mesos.Han passat ja quatre anys i estic sola.
Tot i que el desig continua, és sovint, em masturbo amb totes dues mans i utilitzo lubricant. No tinc cap joguina (són cares!).
Han tirat els trastos, però sé el que no vull.
Ara he tingut un somni, fa dies, amb un noi que conec de fa temps, que per casualitat ens vam trobar de cares. Segurament el record que tinc d’ell, em va fer somiar que ens trobàvem i ell feia tonteries i rèiem, i li vaig acabar fent un petó petó, vamos un morreo, tal cual, amb llengua i tot plegat. Em vaig despertar de cop ja que m’estava caient de sobre on estava!!!!!
Actualment hi ha una persona que m’agrada i té parella. Ell diu que és oberta.Va ser ell qui primer em va enviar un whatsapp, ja que ens vam conèixer quan anava amb ambulància i durant un temps ho vaig necessitar.Doncs i un dels dies que em va portar a casa, em va preguntar què m’havia passat, em va dir que era molt jove. I jo li vaig respondre que no em considerava jove. Ell em va dir la seva edat i que era jove. Aquí li vaig respondre que potser era jove, tenia un any menys que ell!!!!!Li vaig comentar que justament a l’endemà seria el meu aniversari. I va ser quan vaig rebre un wats d’ell, al dia següent, felicitant-me!A partir d’aquí van inicar una conversa. No sovint, però de tant en tant.I justament el dia que em va dir, que aquell dia tornaria  a casa amb ell, em vaig llançar a la piscina i com que no el veig molt sovint, li vaig fer uns picos als llavis. Llavors ell em va besar a la boca, un petó suau (sense llengua).Li vaig dir que m’agradava i m’havia quedat aliviada de fer-ho.Des d’aleshores no l’he tornat a veure, si que parlem, però no em coincidit per feina i altres.I he arribat a la concluisó, que si m’agrada una persona, primer m’ha d’entrar pels ulls i llavors m’agrada com a persona, els valors, xerrem de tot, és divertit, simpàtic, obert, amable, atent……doncs que, no miraré si té parella o no, aniré a per totes.
Total el problema el tenen ells, homes casats, amb fills, amb parellla…….jo no hi tinc res a predre!!!!!!Amb tot l’escrit vull dir, que tinc moltes moltíssimes ganes de compartir la vida amb una persona, però de mentres a viure la vida!!!!!M’excito llegint llibres!!!!!
Em considero activa sexualment, i més ara que estic sola, tinc un desespero!!!!!!
Vaig calenta tot el dia, em posa tothom, jijijijii!!!!!

És per això, que m’agradaria tenir el carnet de puta, guarra, fesca!!!!!

Puta honesta

T’envio el perquè vull el carnet de puta/guarra, a veure que et sembla!!!!

Sóc una guarra perquè m’agrada gaudir del sexe. Sóc bona en el llit i no em tallo!

Em comporto amb la meva parella com realment sento,  sense caure amb perjudicis  estupits i antiquats.

Gaudeixo el sexe amb totes les seves variables sola, o amb parella.

Ment oberta i amb ganes de complaure sexualment.

M’he convertit oficialment en puta, en guarra, en una dona autònoma, autosuficient, feliç, seductora, sentint el plaer de viure i follar intensament, transgredint tots els estereotips que intenten definir-nos.

Sóc una dona que parla des de la seva condició genital i crec en la llibertat de fer del nostre cos el que ens doni la gana. Ningú té el dret d’interposar-se en la nostre llibertat sexual.

Us fa por aquesta etiqueta? I la ironia és que la majoria de nosaltres (i potser estigui equivocada, però estic bastant segura que no) fem aquestes coses de guarra divertida. Fem fotos, enviem missatges calents pel mòbil, anem a dormir amb les nostres parelles, fem mamades, ens despullem, tenim vagina i la fem servir. Algunes de nosaltres, de vegades, fins i tot en gaudim del seu ús. Tenim pits, mugrons i culs, dels que evidentment totes hauríem d’estar orgulloses.

Sempre preferiré a les putes honestes més que a les feminoides domèstiques. 

Puta con mayusculas

Me gustaría formar parte del club. Me llamo XXX y tengo 3X años. 
Gracias a los congresos “Con V de violeta” y “Amar sin sufrir”, a l charla que diste sobre “fantasías” y a que te sigo y estoy leyendo mucho sobre todo esto de la sexualidad femenina, me he dado cuenta que soy una PUTA con mayúsculas.
Pienso que tener una polla en la boca es una de las mejores cosas que te puede pasar en la vida
Creo que tener una lengua hábil entre las piernas recorriendo mi vulva, clítoris,  zona perianal es pura fantasía y que podría estar horas asíMe encanta que me  dominen y que me manden dentro de la cama, pero solo ahí. Fuera de ella quiero ser yo la que controle todo.Fantaseo con estar rodeada de 2-3 hombres en la cama y que su único deseo sea hacerme explotar de placer y tener todos los orificios de mi cuerpos cerrados por pollas y que sus lenguas recorran todo mi cuerpo.
Me he dado cuenta de cómo todo el mundo te juzga, incluso una misma, por decir los deseos de una misma. He tardado en darme cuenta de mis propios prejuicios y todavía sigo desmontándolos y estoy aprendiendo y descubriendo sobre mi propia sexualidad. Es verdad que a día de hoy depende de con quien este, me expreso de una manera u otra respecto a mi sexualidad. Parece que las mujeres solo servimos para servir y suplir…..y no.  Me da mucha pena como incluso entre nosotras mismas nos lanzamos piedras unas a las otras. Espero que todo esto vaya cambiando poco a poco.
Bueno, pues eso. Que me he descubierto que soy una guarra y que estoy orgullosa de serlo. Solo espero ser mas guarra y perra cada día.
Un abrazo y gracias por todos tus videos/fotos/cursos!

El tinc guanyat

No et convenceré per què segur que em donaràs el carnet del club…(el que vulguis i a més serà un plaer) per què ja el tinc guanyat. Jajajaja
He estat 2X anys en parella i la meva vida sexual cada dia que passa em dono més compte que ha sigut una merda.
Dolor, sequedat, poques ganes, sempre la mateixa postura, ràpid… Era un ritual de vida posar-se lubricant abans de tenir relacions. Em vaig namorar d’una persona possessiva, gelosa, controladora…”machista total”. No estic aquí per criticar… Érem joves, sense experiència, el temps, els fills, les obligacions… vaja!! les circumstàncies, va ser així i ja està.
Actualment sola i lliure, fa 1O anys vaig marxar amb el divorci a la mà i les meves filles per començar de O. Amb un gran treball emocional a sobre, cada dia em dono gràcies d’on sóc, de les coses que he superat, de les que
faig, i que mai m’hagués pensat que faria.
Als 43 anys per primera vegada mentre follava amb un home i haver disfrutat molt, vaig descobrir que era un orgasme, em vaig pixar al llit. A l’endemà, jo molt innocent vaig trucar al meu ginecòleg per dir-li que m’operes urgentment de la meva incontinència urinària d’esforç diagnosticada, que havia trobat un home que m’havia fet sentir
una cosa mai viscuda. Jajaja, A la conversa em va explicar que era allò, quina vergonya!!!
Res, així he anat vivint experiències. Em falta moltíssim per conèixer. Em costa molt tenir una experiència de plaer on jo mateixa em pugui hidratar naturalment. M’agradaria, hi ho aconseguiré.
Potser es el meu dia a dia, que no em puc permetre gaire sortir i conèixer gent nova o per què si em poso en una app de cites trobo (no sempre) el típic home que sembla un actor pornogràfic i que es pensa que és un “machote” i quan ell està s’acaba tot i no li digues res per què encara s’ofèn. Em costa molt trobar una persona amb qui pugui descobrir el meu desig sexual i que el comparteixi amb llibertat. Segur, que part de culpa es la meva vida sexual anterior.
Reconec que sóc bastant exigent.
En el 2018 vaig fer un taller amb tu, “orgasme femení”, i a partir d’aquí t’he anat seguint. T’escolto per instragram, taller mi deseo, estic apuntada (encara no he pogut escoltar-los) a “Quiero tener buen sexo” i “follamos”, una xerrada a Riudellots, l’últim llibre que m’he llegit recomanat teu és “m’ha posat a 100 que no portis calces”, V de Violeta…
uff !!! ja veus que m’interessa el tema.

I ara et diré per què em considero una GUARRA amb molt d’orgull:
-per què vaig pel carrer ensenyant un tros del meu escot de talla 95, i a més em vaig fer un tatuatge (abans sempre anava ven tapadeta).
-vaig tranquil·lament a l’estiu a la platja de nudista. Inclús he anat a la de Cap d’Agde a França.m’encanta xupa les polles i gaudeixo moltíssim. M’encanta el sexe oral.
-he fet coses prohibides com: enrotllar-me amb un company de feina d’amagat, he tingut sexe a la platja de nit, i una guàrdia d’un amic policia en el cotxe fent marranades.

tinc pendent una experiència amb una parella.

descobrir el meu cos, donar-me plaer jo sola. Tenir joguines i fer-les servir. UFFF!!

parlar amb naturalitat de sexe amb amigues, companys de feina…i dir que m’agrada.
Per a tu potser et semblarà tot molt normal, però per a mi es tot un escobriment, un alliberament, una guarrada BONISSIMA. Com molt bé ha dit algú avui en el taller, recuperar el desig i les fantasies desprès de ser abusada (violada consentida) és molt complicat. Així m’he sentit jo.
De tot això el que no m’agrada es que em sento molt identificada quan tu dius que una dona per que diu que li agrada el sexe et miren com una guarra o puta, t’etiqueten, no pots expressar el que sents.
Si que m’agradaria trobar una relació estable i gaudir de totes les marranades que hi ha i estan per haver-hi. jajajja
Quin rollazo!!! Espero haver-me explicat bé!!!

vaig frenar per ser la “nena bona”

La idea em sembla molt bona. Com el puc guanyar… Doncs he decidit intentar-ho desde sinceritat. Després d’anys de repressió social, paterna y d’una primera parella totalment abusiva on només gaudia ell … Vaig començar a despertar però vaig frenar per ser la “nena bona” que calia i vaig tornar a dormir.Uns anys després vaig començar a somiar en conèixer més persones, provar més coses… No sabia què.Primer la distància: escriure relats eròtics, xatejar sobre sexe, emetre per cam … Em va fer sortir de la rutina i vaig provar el BDSM i vaig entendre que jo havia canviat i havia de viure la sexualitat diferent.
Ara visc dues relacions fascinants i diferents, practico BDSM, he provat cossos diversos i pràctiques diverses i segueixo aprenent cada dia i amb cada trobada sexual. Decideixo que, quan, com, amb qui i on tinc sexe i aprenc de mi cada dia una mica més. Queden moltes cicatrius per polir que a vegades surten per bloquejar alguns moments, però sé que el sexe em fa sentir viva, m’activa, em conecta amb mi mateixa i no té limits si jo no vull 

Gràcies per la feina q fas. Et segueixo i admiro. 

Vull tenir el carnet de puta i guarra perquè ja vaig tard

Hola Marina, primer agrair-te el taller de fantasies que ens vas regalar el passat 1 de maig, i tota la feina que fas. Va ser molt interessant i divertit.
 Amb ganes de que m’acceptis al Club de les Putes Guarres t’escric les meves raons:

  1. vull ser una puta guarra per posar en pràctica tot el que xerro en un xat eròtic que mantinc des de fa uns mesos amb una persona que viu lluny i que va aparèixer de cop i volta al meu món amb una única intenció: fer realitat la seva fantasia que és follar amb mi (follar i molt més). A hores d’ara algunes de les meves fantasies sexuals també giren entorn aquesta persona i en breu pensem posar-les en pràctica.
  2. Vull ser una puta guarra perquè he obert la parella que tinc des de fa 20 anys amb la intenció de sentir-me menys culpable quan això passi. La meva parella està encantada amb la proposta, segurs de l’afecte que ens tenim, obrir-nos a nivell de relacions sexuals ens ha fet augmentar el desig i la nostra relació a nivell sexual ha fet un gir important a millor. 
  3. Després de 20 anys hem introduït joguines, pràctiques, literatura eròtica i fantasies que abans no compartíem, ens hem obert i gaudim tots dos de que jo sigui més puta i més guarra. I ell més puto i més guarro també 😉
  4. Vull tenir el carnet de puta i guarra perquè ja vaig tard!

Què et sembla, prova superada?
Una abraçada,

Hace un tiempo decidí ser YO

Hola marina. Me llamo XXX, tengo 63 años . Hace un tiempo decidí ser YO XXX, los papeles de hija, hermana, esposa, amante, madre, compañera de trabajo, profesional,…..ya los he practicado.

El covid me ha cambiado , desmontado algunas cosas, pero todo sobre proyectos .Siempre tengo cosas en la cabeza para realizar, pertenezco a dos clubs de lectura uno es novela-ciencia ficción y el otro trata sobre la muerte .Forma parte del grupo del arte de acompañar .Coloreo y practico mucho pues quiero hacer estampacion.

Me gusta el tema del sexo en la edad más madura.Tengo sexo de calidad, poca cantidad, el confinamiento no deja socializar.Y soy seguidora de varias silvia de bejar, Laura closet, , boliches,…..

Tu propuesta de carnet me ha parecido curiosa y pienso que si estás de acuerdo puedo aprender muchísimo , ….así que espero me des la oportunidad por ser curiosa, por tener ganas de conocer , por no perder oportunidades y por conocerte, pues me curioseas y formar parte de tu proyecto . Una sonrisa

SÍ, SOY UNA PUTA A LA QUE LE GUSTA EL SEXO

Buenas tardes Marina,

El motivo de escribirte es para decirte que nada me gustará más que ser una miembra más del club de las ligeras como decían en mi pueblo, o de las frescas, putas, guarras, etc. como otras veces he oído en otros ámbitos.

Sí el tener ese calificativo significa ser dueña por completo y en todo momento de mi placer, tener y disfrutar de un buen sexo, cuándo, cómo, y con quién yo quiera, mi respuesta es un SÍ, SÍ, y cuantos Sí sean necesarios.

Crecí en un pueblo pequeño, en el que ser dueña y libre de andar con quien y con cuantos querías era tachado de ligera, en el “mejor de los casos” y de zorra o puta en el “peor de los casos”, y eso incluye el hogar donde me crié.

Me eduqué en el seno de una familia en la que cuando salían los dos rombos me enviaban a dormir, donde no se hablaba de sexo, estaba mal visto, por lo visto, o por vergüenza, no lo sé, nunca le pregunté a mis padres el motivo, quizás un día lo haga. Con una figura paterna que no podía verme por ningún motivo ni a mí ni a mi hermana con un hombre cerca, ni para qué decir que se enterara que estabas tonteando o saliendo con uno, una mujer tiene una reputación, e incluso pudiera también ser por miedo a lo que podían hacerme los hombres, no lo sé. Y con una madre que se mantuvo en silencio aceptando lo que mi padre decía y hacía, con lo que ella daba a entender que opinaba del mismo modo.

En fin, tengo 4x años y he crecido con un miedo tan tremendo y con una vergüenza tan pasmosa a los hombres, que me ha paralizado todo este tiempo, por supuesto yo también lo he permitido, así que sólo he tenido consecuencias negativas en todos estos años. Entre ellas, rodearme de perfiles masculinos nada recomendables en cuanto a tratar bien a una mujer se refiere.

He estado todo este tiempo con cursos de todo tipo, por trabajo, etc. y esta vez he decidido invertir mi dinero y mi tiempo en el mejor curso que puedo auto regalarme, visitas con Marina, mi sexóloga, que me oriente e incluso me eduque en sexualidad, rama que en la que tanto en casa como en las escuelas e incluso en los medios de comunicación deberían educarnos, educación de la buena sexualidad. Pues mi única educación ha sido las películas románticas, el porno,  y lo que mis experiencias sexuales con hombres me han ido enseñando, en resumen, un sexo pobre, y en mucho de los casos sin respeto ni consideración a mi persona, donde la mujer, yo, no he contado ni un pepino, y me niego a seguir así, por eso decidí contar con una sexóloga e incluso añadir a ello mucha lectura de libros y escucha de talleres de personas entendidas y plenamente recomendables, por su conocimiento, y respeto sobre el tema, profesionales que dan su lugar tanto a hombres como mueres, por igual.

Me queda camino sí, pero cada día que pasa estoy más contenta conmigo misma, por todo el trabajo que estoy haciendo aunque sea sin contar con las que me gustaría contar, con mis amigas, mujeres también. Pues no sé vosotras pero en mi caso no tengo ningún círculo de amistades femeninas donde se hable de este tema, otro tabú, entre nosotras mismas, en fin nos queda mucho por hacer…

Como me considero una mujer muy curiosa, rebelde, y feminista, desde hace tiempo me vengo observando, hace un tiempo me dí cuenta que me gusta  y mucho el sexo, el placer, tanto en solitario como en compañía pero todos esos miedos me han estado paralizando y no dejando disfrutar todo este tempo por lo que dirán, por ser otra puta, … y me cansé, me cansé de ser “buena chica”. Quiero disfrutar de algo tan maravilloso como es el buen sexo, consentido, desde el respeto mutuo siempre, y valorando y escuchando a la otra persona pero también siendo egoísta. Esta última parte la tengo que trabajar, jajaja…¿ser egoísta en el sexo compartido cuando en el 99% de mis experiencias no he contado ni un pepino? pero lo voy a conseguir, ¿y cómo? pues practicando, practicando y practicando.

Quiero dejarme llevar, y hacer y dejarme hacer todo aquello que en cada momento el cuerpo me pida, fuera tensiones, fuera bloqueos, y fuera prejuicios. Ser libre al fin y al cabo y dueña de mi cuerpo.

Dicho todo esto grito: “SÍ, SOY UNA PUTA A LA QUE LE GUSTA EL SEXO”.

¡Gracias!

M’encanta Follar-me

Hola Marina!

M’encanta la idea de poder aconseguir el carnet i formar part d’aquest empoderament femení!
Perquè el vull i perquè crec que n’he de formar part? Perque m’encanta sentirme GUARRA PUTA I PORCA I FRESCA I TOTS ELS ADJECTIUS QUE TINGUI! Perque el sexe es per disfrutarlo! per gaudir! Perquè per mi el sexe és superpositiu!!! em relaxa, em posa de bon humor… en parella i sola! m’encanta follarme a mi mateixa! aixi em connec millor! m’encanta probar coses noves… realitzarles amb la meva parella i disfrutar-ho! Al final es un plaer de la vida!

la protagonista de la meva sexualitat havia de ser jo

Sóc conscient que entrar al Club de dones fresques no és senzill, ja que aquest tria molt bé els seus membres. Dones compromeses i lliures preparades per explorar un món semi desconegut o desconegut del tot per a elles.

La veritat és que el motiu principal pel qual vaig plantejar-me entrar dins del club va ser el meu marit. Volia fer-lo gaudir, que se sentís desitjat i poderós de tenir una dona que li donava bon sexe. Que no estigués frustrat sexualment, ni sentís desig per altres dones i que això pogués portar la nostra relació a infidelitats o inclús separacions.

Abans de decidir entrar al club, ja havia provat altres coses per tal d’avivar la meva sexualitat. Havia parlat amb ell de les meves suposades fantasies, havia deixat que ell fantassegés en veu alta, havíem parlat molt de què ens semblaven les relacions obertes i les relacions poliamoroses, havíem reflexionat molt sobre sexe i, en general, jo mai he sigut una persona tancada de ment. M’agrada entendre que el món pot ser de moltes maneres i que no n’hi ha una de correcta. El problema és que les coses que havíem provat no servien pràcticament de res. Jo em prenia el sexe com a deure. Una cosa que havia de fer abans d’anar-me’n a dormir si volia deixar el meu home satisfet i content.

Prendre’m el sexe com una “obligació” tampoc servia, ja que la freqüència de les nostres relacions era baixa i sovint volia que no durés “massa”. M’atabalava pensant en totes les coses que havia de fer i en el temps que estava invertint en aquella acció. I això ell ho notava i el frustrava cada vegada més.

Els mesos van anar passant i la nostra vida sexual començava a esdevenir un problema. Va ser llavors quan vaig decidir que necessitava una ajuda externa que em deixés expressar-me lliurement i em donés mecanismes. A la primera sessió amb la terapeuta, mentre feia tot el meu discurs, vaig veure que l’enfocament que li donava al sexe era erroni des del primer moment. I vaig decidir girar el focus. Ell ja no era la motivació principal, sinó que la protagonista de la meva sexualitat havia de ser jo. Jo volia gaudir, jo volia sentir-me desitjada i poderosa i jo volia ser la que rebés el bon sexe. Només amb aquest petit canvi de mentalitat, ja vaig començar a experimentar millores. Mentre em vestia o em desvestia, em mirava al mirall i m’excitava una mica. Mentre tenia relacions estava més concentrada, em deixava anar una mica més i li explicava les meves fantasies.

Ara bé, tot i aquest petit canvi, em sento rodejada d’un món on el sexe el controlen els homes. Es folla com els homes volen. Són els protagonistes. Els subjectes que reben plaer. I així és com ho he enfocat jo sempre. Però ja no vull fer-ho més. Necessito referents. Referents femenins que m’ensenyin i m’expliquin que les dones també volen follar sense escrúpuls. Que també volen dir en veu alta totes les marranades que els hi passen pel cap. Que seduir i provocar està bé. Que ser mare de dos nens no és incompatible amb posar-te calenta amb altres homes.

Si em deixeu entrar al vostre club, estic convençuda de que em valoraré molt més, em sentiré més lliure, adquiriré noves habilitats per a socialitzar millor i inclús podré inspirar a d’altres que es trobin en situacions similars a la meva.

Espero que valoreu la meva incorporació.

M’ho mereixo

M’atreveixo a sol·licitar el carnet d’accés al club de les putes, guarres i fresques perquè m’ho mereixo, ni més ni menys. Si faig un recorregut sobre la meva vida sexual, podria dir que no ha estat gaire plaent; he tingut sexe sense consciència, és a dir, que si l’altre estava content i satisfet, ja n’hi havia prou. I no, no és això! No s’hi val en què l’altre gaudeixi del meu cos i senti el màxim plaer fins arribar a l’orgasme i jo no. Jo també ho vull! Jo també tinc dret a disfrutar i a tenir orgasmes!


Gràcies a la persona que tinc al costat, m’ha fet veure que el sexe no només és “fer- ho”: el sexe és molt més. El sexe és autoconeixement, responsabilitzar-te del teu cos, compartir-lo de manera conscient, explorar, experimentar… I el sexe també implica donar-se el plaer a un mateix de fer el que senti en tot moment. Per aquest motiu, considero que he de pertànyer al club de les guarres, putes i fresques, ja que vull sentir-me guarra sense jutjar-me, disfrutar del sexe sense i del plaer, sense prejudicis.
Vull experimentar què és el sexe de veritat, sentir la fluïdesa, fer “mil-i-una” postures i no avergonyir-me, poder descontrolar-me i ser una puta, guarra i fresca “en toda regla”. Vull tocar-me en soledat i disfrutar del plaer de la meva pròpia intimitat. Vull
obrir-me de cames i que em toquin, vull jugar de moltes maneres amb el penis de l’altre persona. Vull sentir-me lliure sexualment, amb majúscules!!! Vull recuperar els anys perduts en què el sexe ha sigut un tema tabú per i en mi. Vull convertir tots
aquests anys de bloqueig, tensions i prejudicis en temps de locura, deixar-me portar i també ser protagonista de la meva vida sexual. Vull fullar sense escrúpols, vull fullar intensament, vull sentir-me seductora i vull ser capaç de posar calent a l’altre i sentir-
me segura del què estic fent i com ho estic fent.
Sol.licitud superada?

Sin prejuicios rediculos de la sociedad

Hola!! Soy XX, y si, quiero el carnet de puta! Quiero poder disfrutar al máximo del sexo sin prejuicios ridículos de la sociedad, quiero poder decir soy una puta y me encanta! Quiero poder convencer a mis amigas que así tiene que ser una mujer, bien puta…quiero poder descubrir y disfrutar al máximo el sexo con mujeres, aunque soy enteramente heterosexual, quiero poder con mi pareja gozar como nunca con otras parejas y llegar a un disfrute máximo de placer estando los dos solos. Quiero poder pedir y poder dar para ser una verdadera puta. 

Deseo obtener el carnet y así empezar con la etiqueta de puta, gozar, disfrutar y aprender del sexo como nunca.lo hice.

Saludos. Espero respuesta!